NÁKUPNÝ KOŠÍK0

Témy

Spýtajte sa odborníka


oslabena-imunita

Mám 11-ročnú dcéru. Od februára minulého roku (2013) sa lieči, alebo má problémy s výsypmi, červené fľaky, niekedy až s opuchmi pery, nohy, očí. Nevedia jej zistiť z čoho to je, uviedli diagnózu nešpecifikovaná urtikária.

Užívala prednison, medrol, dlhodobo berie aerius. Kým užívala medrol, výsyp nemala, len strašne pribrala, (v škole sa jej posmievali), vydržala 2 mesiace bez medrolu a výsypu.Teraz sa znova vysýpa, už neviem čo máme robiť.

Začala som jej dávať Optimun sprej, ale berie pri tom aj aerius, neviem, či je táto kombinácia vhodná. Večer ešte užíva montelukast. Berie tento sprej asi 7 dní. Chcela som sa spýtať, či by to mohlo pomôcť aj pri takejto diagnóze.

Dobrý deň Mária, optimun sprej je možné užívať aj zároveň s antihistaminikami čiže kľudne môžte podávať AERIUS a Optimun zároveň. Ak však možem doporučiť veľmi vhodná je kombinácie aj nefarmakologickej liečby t.j. napr pobyt v jaskyni, kúpele a podobne. Urtikáriu najlepšie sťahuje studený vzduch, ktorý je buď v jaskyniach alebo aj zimné štádióny majú dostatočne studený a vlhký vzduch.