NÁKUPNÝ KOŠÍK0

Blog - Oslabená imunita

19-11-2013

Ako posilniť imunitný systém na jeseň a zimu?

Jesenné a zimné obdobie je spájané s chorobami, vírusmi, nádchou, či chrípkou. Ľudská obranyschopnosť je zaťažená viac a preto je v takom prípade boj s chorobami ťažší a zložitejší. Imunita človeka je oslabovaná predovšetkým z dvoch dôvodov. Prvým dôvodom je…

…je situácia, kedy určité ochorenia znižujú imunitu ľudského organizmu. K takýmto chorobám patria nádorové ochorenia, cukrovka, reumatické ochorenia, ochorenia obličiek a iné. Druhým dôvodom zníženia imunity je nesprávna životospráva, ktorá vedie k zníženiu imunity a to najmä v jesenných a zimných mesiacoch.

Ako posilniť imunitu?

Existuje niekoľko zaručených spôsobov, ako imunitný systém posilniť tak, aby dokázal vzdorovať vírusom a baktériám.  Silný imunitný systém dokáže ľahšie prekonať jeseň a zimu bez chorôb, ak budeme venovať dostatočnú pozornosť posilňovaniu imunity. Dalo by sa povedať, že základom pre dobrú imunitu je predovšetkým zdravá strava, pravidelný pohyb, vyhýbanie sa stresovým situáciám a dostatok spánku.

Základom je zdravá a vyvážená strava

Zdravou a vyváženou stravou sa do ľudského organizmu dostanú všetky potrebné vitamíny. K posilneniu imunitného systému však naše telo potrebuje najmä vitamín C, E. Ak má telo dostatok vitamínu C, imunitný systém dokáže fungovať správne. Pomáha v boji proti vírusom a baktériám a pri nachladnutí dokáže rýchlejšie prekonať chorobu. Zdravá strava je pre posilnenie imunitného systému kľúčová. V rizikovom období, teda v chladných mesiacoch, je potrebné zaradiť do jedálnička dostatok ovocia a zeleniny a zabezpečiť prísun vitamínov E  z orechov, mlieka, či vajec.

Aj o pravidelnom pohybe  sa v súvislosti s podporou imunitného systému hovorí veľmi často. Pohyb dokáže zvýšiť hladinu buniek imunitného systému – čím viac pohybu, tým lepšia obranyschopnosť. Nie je však potrebné športovať do vyčerpania. Už polhodina prechádzky na čerstvom vzduchu dokáže urobiť s imunitou zázraky. Medzi vhodné športové aktivity patrí aj plávanie, beh, rýchla chôdza, tenis, poprípade aj skupinové športy. Vďaka pravidelnému pohybu sa zbavíte tiež prebytočných tukových buniek a budete sa cítiť zdravšie.

Proteíny na posilnenie imunitného systému

Posilnenie imunitného systému pred zimou je možné tiež dodaním dostatočného množstva proteínov. Ľudské telo ich nevyhnutne potrebuje na tvorbu nových buniek. Proteíny sú obsiahnuté v rôznych potravinách, bielkoviny v mäse a mliečnych výrobkoch a samozrejme aj v ovocí a zelenine. Vhodným spôsobom, ako dostať do tela proteíny, je aj Optimum sprej. Tento prípravok obsahuje PRP proteíny, ktoré dokážu regulovať obrannú reakciu organizmu a podporujú imunitný systém k správnemu fungovaniu.

Optimum sprej má jednoduchú aplikáciu – pod jazyk, vďaka čomu sa zabezpečí okamžitý účinok. Patentovaný komplex PRP proteínov obsiahnutých v spreji stimuluje aktivitu imunitného systému a posilní obranyschopnosť oveľa rýchlejšie ako iné molekuly podporujúci imunitný systém. Optimum sprej je vhodné používať pri chrípke, nádche, rôznych infekciách, alergiách, pri astme, únave, ale hlavne ako prevencia v chrípkovom období.

  • Martin

    Veľmi pekný článok. Strava je jednoznačne najdôležitejšia. Bez denného prísunu dôležitých látok nás ohrozujú baktérie a choroby. Na imunitu odporúčam ALKALIO. Veľmi mi pomohlo, keď so tom najviac potreboval, obsahuje celý rád účinných látok, minerálov a hlavne vitamínov.

  • Karin Valentová

    staci kazdy den jeden vitamin imunit hlivy a mne to na imunitu uplne staci, osvedcili sa mi tieto vitaminy uz dvakrat

Podobné články

Použitie prírodných éterických olejov pri prechladnutí a upchatom nose
Osvedčené tipy na reštart imunity
Nezabúdajme ani na deti
Jedálniček pre zdravie: Takto by ste sa mali stravovať, keď vás zdolá choroba
Je Vaše dieťa často choré? Problém môže byť v imunitnom systéme